Bilo da je objekat star ili nov hidroizolacija je potrebna kako bi se sprečilo prokišnjavanje i prodor vode. Šteta prouzrokovana vodom dovodi do oštećenja na temelju i zidovima objekta. Na tržištu je dostupan veliki izbor kvalitetnih hidroizolacionih materijala. Unapređenje tehnologije proizvodnje dovelo je do pojave sintetičkih hidroizolacija izvrsnih karakteristika. Ipak bitumenska hidroizolacija – premazi, namazi i trake (membrane) i dalje su najviše zastupljeni.
Bitumenske trake iliti membrane se jednostavno postavljaju u svim mogućim uslovima, čak i kod zahtevnih arhitektonskih rešenja ili pri naknadnim sanacijama. Njihovom pravilnom ugradnjom može se pouzdano očekivati nepropuštanje vode i vlage i nakon nekoliko decenija i predstavlja pravi izbor kao rešenje za hidroizolaciju objekta.
Bitumenske trake
Bitumenske trake su takozvana crna izolacija i imaju široku primenu u hidroizolaciji objekta od temelja do krova. Bitumenske trake koriste se za:
- hidroizolaciju ukopanih delova objekta u manje zahtevnim i manje vlažnim terenima bez prisustva procedne vode
- hidroizolaciju ukopanih delova objekta u zahtevnim i vlažnim terenima sa stalnom ili povremeno prisutnom podzemnom vodom odnosno vodom pod pritiskom
- u sistemima ravnih krovova i terasa, za klasični toplotno izolovan ravan krov, inverzni (obrnuti) ravan krov, kombinovani krov
- kao parna brana u sistemima ravnih krovova
- kao podloga za preklopno pokrivanje i završni sloj u sistemima kosih krovova
- kao hidroizolacije u niskogradnji (viadukti, parkirališta, javne garaže)
- samolepljive trake koriste se za direktno polaganje na izolaciju


Tečne poliuretanske membrane
Jednokomponentna, poliuretanska, hidroizolaciona tečna membrana za ravne krovove i terase, nudi odličnu mehaničku, hemijsku, termalnu, UV i vremensku otpornost. Formira kontinualni, elastični, paropropusni zaptivni sloj. Može se primeniti čak i na nepravilne podloge kao hidroizolacija za zelene krovove i žardinjere. Koriste se različite elastomerne tečne membrane u zavisnosti od potrebe ukoliko je to završni prohodni sloj ravnog krova, za garaže tj. teški saobraćaj.